"

Pembaca Yang Dihargai

Thursday, February 17, 2011

kucing o pusak



Kucing ialah pusak
n pusak ialah cat

Buz.....
Ini hari aku mau cita satu kisah yg berlaku 2 tahun dulu...
Pada asalnya rumah aku ni..memang xsuka kucing
Akan tatapi..tikus dirumah nie blh pulak bukak persatuan
so...my mom ambikla kptsn utk adopt anak kucing yg jiran kasi
kah3...menci memang xsuka dan hate la dengan kucing...
tapi kan..kucing ni punyalah bagus. Mungkin dia tau yang kitorg xsuka kucing than dia pon wat perangai bagus kalo kencing ka berak ka...pi toilet bebbbb
memang baguslah,...Bapak i memang sayang gila
siap kasi servis mandian percuma kat kucing nie...
ops lupa nama kucing nih PUTIH of coz la sbb dia kaler putih
nih cita kemuncak lak. Si putih ni suka la tidur bawah keta kakak aku...
than satu hari blh plak kakak aku pi revers keta than lagsung xkasi signal..
xsempat2 kucing tu mesuk gear satu..tayar keta dia terus langga leher si putih
wow....adegan tue aku yang saksikan...pehhhh meloncat2 kucing tu
aku terkezzutt tahap cipan. sampai xdan nak wat apa.
last2 matila siputih..arwah jadiknya...

Yang paling sedih ayahanda i beb...
nak tau sbb apa?? 
setiap kali kalo lepas daddy aku solat...
si putih mesti pg jilat2 n men kat kaki ayahku
huk3..masa solat langsung xkacau..mcm fhm2 n mengerti serta memahami kehendak tuan...
tuhla yg wat kitorang suka gila2 dengan makhluk kurniaan Allah ni

Dah dekat nak 2 tahun gak citer nih
a few weeks ago, uncle akukasi sekor kucing ni...hik3 lama gak xbela kucing


****
nie budak kat sebelah kucing nih yg  kasi nama kucing nih

KUS KUS 

*****


KUS KUS
yang suka lepak di meja komputer
susah susah
kucing zaman sekarang


Tengok!!
Tidur pon kat bawah meja KOMPUTER



seee.....
nie posing dari Kus Kus buat suma....




soalan: nie nak tanya satu soklan
           ada x caranya camne nak buat bulu kucing gebu segebu2 nya??? 










3 comments:

mrs. daydeck said...

aie sian si putih lok.. orang salu padah berik makan friskies ka whiskers soh bulu pusak kacak.. :)

Redbloodsnow said...

Pusak is nyau, nyau is memeng...hahaha! kejawak na juak pusak ya eh. geram mek! mun di cya...siappppp nya. mek gomol pey luput! hahaha

ctfazirah said...

mr daydeck- hik yakah? thanx ngan petua ya...
zie...he3betol ya..n mememng is kiut..hik3